Alla inlägg den 20 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 20 januari 2009 21:10

Film blir det nu. "Låt den rätte komma in" med andra ord. Lika vettigt som det jag pysslat med resten av dagen. Alltså inget vettigt alls ;)


Det förstås. Jag har ju vattnat mina blommor som låg halvdöda över fönsterbrädan. Dom har sett törstiga ut i flera dagar nu, men misshandlare som jag är så har jag bara gett fan i att vattna dom.
Mest för att den långa sträckan mellan badrummet och vardagsrummet4 meter har sett oändlig ut i det ögonblicket jag vart på väg att hämta vatten.


Nu står dom iaf....snart. Tur det, så att dom inte anmäler mig för växtplågeri menar jag.
Att jag fick lite motion på vägen är ju bara ett plus i kanten så här i efterhand xD



Av ♥ Estella B ♥ - 20 januari 2009 15:34

Hemma igen!
Det har jag ju iof vart ett tag, men inte vid datorn.


Var länge på KFG idag. Våran vanliga handledare var hemma med sjukt barn, så vi hade en ny, och han skulle ju självklart stå där och berätta om hela sitt liv o alla jobb han haft.
2 och en halv timma efteråt fick vi sluta.


Självklart hade det börja snöregna som fan när jag kom ut. Precis den turen jag brukar ha med andra ord.


Jag sprang några ärenden på stan, sen i på Hemköp o handla fika.
Gick och mötte upp mamma och sen tog vi bussen hem till oss.
Satt här och fika ett tag, och så åkte hon hem för en stund sen =)


Det är allt jag pysslat med hittills.
Får väl se vad resten av dagen bjuder på. Antagligen några bra tv-program, för ut tänker jag då inte gå iaf ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards