Alla inlägg den 23 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 23 januari 2009 23:19

Min gamla chef från krogen jag jobbade på förr ringde mig ikväll.
Han ville att jag skulle komma ner dit. Han vill tydligen prata med mig.
Den stora frågan är ju -Om vad?
Vad fan kan han ha att diskutera med mig med tanke på att vi varken har setts eller snackat de senaste 9 månaderna.


Mitt liv blev plötsligt mycker mer spännande ^^
Jag tänkte kika in där imorrn under lunchen eller så.
Jobbigt att behöva vänta så länge på att se vad han vill. Bara för det kommer de inte vara nå speciellt.
Se hur jag mår eller nåt sånt skit :p


Får väl se.


Nu blir det nya säsongen av "The last comic standing"
Det där programmet jag snackade om för nån vecka sen
Åååh, så sjukt jävla kungligt program! Ni borde kolla in det!

Av ♥ Estella B ♥ - 23 januari 2009 20:42

Vad roar ni andra er med en fredagskväll som denna?
Min kära pojkvän kom med förslaget att vi skulle leka "Gissa bajset"
Han skojade. Jag sken upp som en sol. BAHAHA


Jag fick honom att leka med mig iaf ^^

Vi körde varannan gång. Letade upp en bild på google och sen fick den andra gissa 3 gånger.
Man kan faktiskt roa sig på detta viset när alla andra är ute och festar. Hahah.



(Nej, jag har faktisk aldrig påstått att jag är normal ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 23 januari 2009 16:31

Jag är glad!
Min beställning från Yves Rocher har kommit :D
Allt det på bilden! Wooohoo liksom!
Jag ska snart gå ner till kiosken och hämta ut det. Måste bara vänta tills klockan blir 17 ^^


Det gjorde min dag!
Robin fick pissbra lön också, så det gjorde hans dag ^^
Nu är vi båda lyckliga! Haha
Kan man få en bättre fredag eller? :p

Oh happy day!

Av ♥ Estella B ♥ - 23 januari 2009 11:25

Godmorgon snyggingar.


Jag vaknade på ett bra sätt idag.
Av min väckarklocka. Sånt brukar aldrig hända liksom, men jag har en underbar låt som väckning, och jag upptäckte först idag att, om man skiter i att stänga av väckarklockan, så får man en asbra låt där mitt på morgonen. Haha ^^


Eftersom att låten är så bra, så vaknade jag alltså pretty happy ^^
Jag bjuder på låten också, fast en annan version av den. Så njut!
Min version är dock mycket bättre, men den finns inte på youtube tyvärr :/

Nu tror jag att jag ska steka upp pannkakorna som blev kvar från igår.
Det får bli en pannkaksfrukost =)

Av ♥ Estella B ♥ - 23 januari 2009 00:44

Råkade hamna på en blogg här på bloggagratis. Så fick jag se att denna bloggaren har snott min signatur!



Jag vet att det är min. För det första så syns det ju helt klart på bilden.
Bloggaren har bara bytt ut namnet. Och jag tänker inte säga vem bloggaren är, för varför skulle jag vilja bidra med besökare till henne?


Men jag snodde tillbaka bilden bara för att visa er.
Hennes -->
Min -->


Den är exakt likadan liksom. Moget.
Det är till och med min pojkvän som gjort hjärtat bara för att jag ville ha det på min signatur.


Det är ju okej om man vill göra likadant som mig (skaffa en signatur), men man behöver väl inte sno min bild för det?!
HITTA PÅ NÅGOT EGET LIKSOM!!
Fan vad irriterande!
Jag blir arg!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards