Alla inlägg den 10 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 10 januari 2009 17:38

Det är foootboll på tv nu, vilket betyder att man inte ska retas med Robin för tillfället.
Det står 0-0 än så länge, men man vet ju aldrig.


Det är Arsenal vs. Bolton, och eftersom jag heter Bolton i efternamn så tänkte jag skämta lite och frågade Robin om jag fick hejja på dom.
Ehrm..Jag kom på mitt misstag ganska fort, och sa att jag bara skojade ^^
Snygg räddning liksom! Haha


Som jag sagt förr
, Robins humör blir åt helvete om Arsenal förlorar, och jag vill ha en mysig dag idag, så jag håller tummar och tår för att Arsenal ska vinna ^^


Man hör Robin skrika till då och då, och man hör även sången "WE LOVE YOU ARSENAL, WE DO. WE LOVE YOU ARSENAL, WE DO. WE LOVE YOU ARSENAL WE DOOO, OOOOOH ARSENAL WE LOVE YOU"


Snacka om att jag blivit tillsammans med en fotbollsnörd :S HAHA


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards