Alla inlägg den 29 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 29 januari 2009 23:46

Just a small town girl, living in a lonely world
She took the midnight train going anywhere
Just a city boy, born and raised in south Detroit
He took the midnight train going anywhere


Av ♥ Estella B ♥ - 29 januari 2009 17:01

Usch! Sov kanske lite överdrivet länge. (ni som är nya kan ju läsa inlägget under så vet ni varför jag sov till nu, så att ni inte tror att jag bara är lat ^^)


Mamma och jag vandrade runt nere på stan till kl.12
Vi hittade 3 födelsedagspresenter till Robin. Han blir nog glad :D
Vi gick och tog en burgare på corner också, bara för att klockan var lunch liksom :p


Kom hem och sen dog jag bara i sängen :s


Nu kommer Romina snart över! Vi har planerat filmkväll eftersom att hon blev arg för att vi aldrig ses mer :p
Tror inte vi har umgåtts sen förra våren :s


Det är väl på tiden att vi ses nu!

Av ♥ Estella B ♥ - 29 januari 2009 08:56

Godmorgon!


Satt och kollade på "Gilmore Girls" Hela natten.
Strax innan kl.08 imorse tänkte jag ge mina ögon lite sömn. Tydligen tycker dom inte om att inte få sova.
Usch! Jag blir som helt förkyld när jag är vaken för länge. Täppt i näsan och rinnig i ögonen.


Fick blunda i en timma iaf. Mamma ringde nyss och är på G.
Har satt på lite kaffe till henne. Synd att inte jag dricker kaffe, det är ju vid såna här tillfällen det skulle behövas.


Går ner på stan när jag har fixat iordning mig. Mamma får väl sitta och fika till dess ^^ Nu ska jag väcka pojken.


Snackar mer sen.
Peace!



Av ♥ Estella B ♥ - 29 januari 2009 02:23

Nej! Inte fan kan ja somna inatt heller. Jag börjar seriöst fundera på vad de är för fel på mig.
Jag gick liksom ändå upp innan kl.08 imorse.
Sömntabletter nästa?
Vill dock inte ta tabletter helst..


Satte mig vid Robins dator nu. Tror det är dags för lite "Gilmore Girls" <3
Uh, kan börja gråta av bara tanken. Guud vad jag älskar dom! Bästa serien som finns utan tvekan!



I säng kommer jag väl inte än på ett tag, så jag sitter säkert här och skriver snart igen ska ni se.


Damn!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards