Alla inlägg den 27 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 27 januari 2009 20:18

Robin och Jag gick ner på stan för en liten shoppingrunda i eftermiddags.
Jag lyckades få med mig både de ena och de andra hem ^^


Födelsedagspresenter till Mamma & Kristian. 2 par leggings, 1 par knästrumpor, 1 par mjukis-tjockis-strumpor, puder och 1 par skor.
Bra shoppingrunda alltså!
Ni ska få se skorna imorrn, måste vänta till dagsljus eftersom att jag har en värdelös mobilkamera! Hahaha xD Nördigt.


Jonna kom och plockade upp mig på stan, och sen åkte vi till Kungsör.
Vi var ju tvugna att fira våran lilla Kristian lite =)
Tog en fika och var lite allmänt sociala, och sen åkte jag och Jonna hem =)


Helt slut är jag nu!
Ska lägga mig i soffan och dö lite nu tänkte jag.


Hörs sen =)

Av ♥ Estella B ♥ - 27 januari 2009 13:20

Tja!
Kom i säng sent inatt...Imorse rättare sagt. Runt 05 somnade jag. Det relaterar ju till en lång sovmorgon.
Strax efter 12 vaknade jag. Av att mamma ringde. Hon ville fortsätta mobba mig för att jag kollade på Bonde söker fru bröllpet. Hon gjorde nämligen det halva kvällen igår med. Mahaha. Moget mamma ;)


Robin ligger och sover. Det är tillåtet eftersom han jobbade natt ^^
Vi ska ner på stan om ett tag. Han ska köpa nya skor, och jag måste köpa leggings. 2-3 stycken sådär ^^
Leggings är KUNG!


Jag läre också kolla efter skor. Jag googlade fram dom på bilden.
Erkänn dom vore perfekta för en Mario-nörd som mig.
Robin säger att jag borde gå med i en Mariotävling för jag skulle vinna hela skiten. Hahaha
Ge mig en Mariotävling då. Jag är på ;)


Nuu snyggingar, nu ska vi föna hår!
Snackar sen. Peace

Av ♥ Estella B ♥ - 27 januari 2009 01:49

Så jävla klockrent ju! Bahahaha
Existenz <3




Av ♥ Estella B ♥ - 27 januari 2009 00:35

Älskar den! Tjatade ut den en aning förra året när den typ var det enda jag lyssnade på, men nu är den oslagbart underbar igen!
Cp hög volym. Hörlurar. Rock n' roll liksoom!



Hide your face forever
Dream and search forever


Do you think that you are better
Really better than the rest
Realize theres a problem
I know that you can give your best


Have you ever had a dream?
Or is life just a trip?
A trip without chances
A chance to grow up quick



Open your eyes, open your mind
Proud like a God dont pretend to be blind
Trapped in yourself, break out instead
Beat the machine that works in your head


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards