Alla inlägg den 5 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 5 januari 2009 22:58

Nu har jag vart duktig igen, som så många gånger förr ^^
Jag tog mig i kragen och gick in till badrummet.
Där tog jag fram raklödder och rakhyvel, cause once again -Mina ben var hårigare än Chewbaccas! That's not cool.


När jag ändå var i farten och halvnaken så passade jag på att fila fötterna, och så gjorde jag en peeling på dom.
Now my legs are in the footheaven!


Vilken underbar och annorluna känsla det plötsligt blev när jag taffasade mig själv lite lätt på benen ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 5 januari 2009 12:01

Hellu.
Jag vaknade tidigt idag för en gångs skull. Det har ju inte hänt sen typ Julafton. Good for me.


Jag ska ner på stan och möta Fia om ett tag. Ingen tid planerat riktigt, men på eftermiddagen nångång.
Vi ska till ABF. Efter det fundera jag på att springa ner till gamla jobbet och hämta ett brev. Tänkte att min fd. chef ska få skriva ett som jag kan ha som referens.


Måste ta tag i det där med Komvux också. Jag registrerade mig ju inte i tid (dom har börjat med nån ny larvig grej, att när man fått brevet om att man kommit in, så måste man gå ner och registrara sig)  så det är inte så säkert att jag har kvar min plats nu.
Måste ringa och kolla med dom. Det jobbiga är ju att jag inte är så säker på om jag vill plugga, och det kommer jag inte veta förns på onsdag heller isf. Om inte senare.
Hur gör man då?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards