Alla inlägg den 30 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 30 januari 2009 18:11

Har vart med Jonna och storhandlat. Kan säga att det behövs en hel del mat när man skippat storhandlingen i 2 månader ^^


Ikväll blir det vin/ölkväll. Jag och Jonna ska åka till Evelina och sitta där och snacka skit. Det blir mysigt =)


Sätta på ett ansikte och mata magen och sen åker vi.
Utgång blir det nog också. Fast bara till Time Out. Känner inte för att dansa eller skrika idag ^^.
Vill bara sitta och ta nån öl sådär lagom oskyldigt ^^


Mat var det ja!
Snackar mer sen.

Av ♥ Estella B ♥ - 30 januari 2009 13:42

Blir ingen myskväll ikväll. Det första Robin sa till mig när jag vaknade var att han var sjuk.
Gud så besviken jag blev. Hela min fredag blev ju förstörd.


Nej, det är inte Robins fel, och jag skyller ju såklart inte på honom heller.
Blev bara lite ledsen.


Vad fan ska jag då göra denna fredagen? Jag orkar verkligen inte sitta hemma en helg till. Förra helgen räckte nog.



Evelina frågade om jag ville ut o ta en öl. Mycket möjligt att jag leker med henne ikväll då.

Av ♥ Estella B ♥ - 30 januari 2009 03:51

Jag saknar min Robin. Han jobbar natt igen.
Känns som att vi knappt har setts den här veckan. Inte för att jag klagar på att han jobbar, det är ju bra. Men det känns så tomt :/


Tror jag ska ge han ett förslag när han kommer hem om några timmar.
Jag vill ha...


En mysig middag imorrn. Jag vill ta ett par glas vin med honom och bara umgås.
Sitta och prata.
Sitta och dricka lite får man ju aldrig göra ensamma här. Det lyckas alltid bli nån liten fest då, helt random sådär xD



Jag vill inte ha en fest imorrn.
Jag vill ha min pojkvän alldeles för mig själv.
För visst är det så att man nån gång måste få vara ensamma med varann?
Och inte bara när man ska sova menar jag då :p


En mysfredag vill jag, med min kärlek <3
Tror ni han går med på det här? ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards