Alla inlägg den 21 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 21 januari 2009 16:20

Jag har vart duktig flicka idag, som så många gånger förr :D
Jag tog en liten (tidig) vårstädning. I ett av lägenhetens rum iaf ^^


Jag började med att tvätta köksfönsterna. Och sen gick jag lite wild and crazy och gjorde en total makeover i vårat kök (med lite hjälp av Pica ^^)


Vi bytte köksgardniner, matta, duk, fönsterlampor och "överkast" på kökssoffan.
Nu är hela köket blått istället för grönt :D
Det ser ut som ett helt nytt kök, hör och häpna!


Det vart så grymt snyggt! Mysigt om inte annat.
Nu ser det verkligen hemigt ut ^^
Skulle visa bild, men min kamera suger ju, så de får bli en annan dag isf =)

Av ♥ Estella B ♥ - 21 januari 2009 12:16

Det är vårväder idag!! Snön har smält bort helt! Woohooo!
Pojken är och jobbar också, vilket betyder att jag har hela lägenheten för mig själv och kan göra precis vad jag vill! Och det enda jag kan tänka på är.... Ska jag orka duscha nu eller ska jag vänta med de ett par timmar? xD


Vet inte vad jag ska hitta på idag faktiskt.
Kanske borde ta tag i de där med fd.chefen igen. Om han inte dött.
Jag får ringa o kolla helt enkelt. Det är de enda vettiga ^^


Nu tror jag att jag ska slå på lite musik och dansa naken!
;)
Talk to you later folks.



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards