Alla inlägg den 18 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 18 januari 2009 23:48

Det har vart en riktig sego-dag idag.
Det enda vettiga jag gjort är nog.....Ja, jag fixade ett badrumsskåp. Ett som står på golvet. Vi fick det av Pica i fredags eftersom att hon skaffat tvättmaskin och har inte plats för skåpet längre.


Jag var duktig och proppade skåpet fullt med tjejprylar xD
Mitt massa smink, alla hårprodukter, alla mina parfymer och smycken o sånt.
Robin har inte så mycket prylar, så han får ingen plats i det skåpet. Dessutom har ju han all plats i de skåpet som sitter på väggen xD


Film har det blivit också...För ovanlighetens skull.
Vi kollade på Gilbert Grape, Jag, Robin, Ronja och våra godispåsar ^^
Mysigt värre.


Mer än så har faktiskt inte hänt.
Blir nog sängen strax. Måste komma upp imorrn. Innan eftermiddagen xD

Av ♥ Estella B ♥ - 18 januari 2009 16:56

Jag och Ronja låg i min säng halva dagen och kollade film igår.
Så kom Evelina ner och var rastlös och ville hitta på något.


Vi satt i köket ett bra tag och funderade på vad vi skulle hitta på.
Jag var sjukt sliten också, så de går ju mindre bra att tänka då ^^


Vi kom fram till att vi skulle skriva lappar och sen bara dra en, och de som stod på lappen skulle vi göra :p
Haha, bra skit xD


Vi fick lappen där de stod Supa på iaf. Typiskt xD
Då skulle vi ju börja leta fram nån som sålde alkohol också. Det blev inte så lyckat eftersom att klockan var runt 21 på en lördagskväll.
Det sket sig helt enkelt.


Skönt ändå. Slippa vara bakis idag igen ^^
Det blev Pip-Larssons och Pizza. Sådär perfekt på en bakisdag  =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards