Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

JUST MY LUCK.

Av ♥ Estella B ♥ - 9 januari 2009 10:24

Godmorgon Solstrålar!
Vilken lättnad det blev när jag kollade ut genom fönstret imorse.
Snön håller på att smälta bort. Äntligen!
Det känns mycket bra kan jag berätta för er ^^


Idag ska jag vara duktig flicka och gå till KFG fast att jag inte behöver ^^
Jag ska möta Fia där, sen ska vi sätta oss och skriva mejl till Viking Line om jobbet där och de =)
Har endel frågor jag måste få svar på.


Min lilla handledare ringde mig lämpligt nog nyss. Första gången under "lovet" som jag är uppe tidigt också. Tur för mig ^^
Hon ville kolla hur det gick på intervjun, men jag sa att jag inte hade tid att prata med henne :p
Jag sa att jag kommer in efter lunch, så vi får prata då istället ^^


Jag skulle ringa Komvux, det var därför jag inte hade tid.
Som typiskt är så hade inte Komvux telefontid idag, utan bara Mån-Ons. När jag ringde i måndags så var redan deras telefontid över.


Det är väl bara att inse nu -Gud vill inte att jag ska plugga!

 
 
Linda

Linda

9 januari 2009 11:45

Det var verkligen hemskt. Det var det. Och jag hade precis träffat en kille hemma i Sverige också och han blev skit förbannad. det övervägde ännu mer att flytta hem :) Men även den andra familjens slav arbete! Efter jul fick jag göra ännu mer, skottad fan snö på deras tomt! Inte ens det kunde de göra själva.
I mitt stod det "lit lett ryddning" dvs lite lätt städning.

Ja, det var så jävla dåligt gjort av de tjejerna. Men de fick jävligt mycket skit efter den händelsen och med all rätt. Jag pratade inte med dem efter allt som hänt tills att jag flyttade till Sverige igen.

Jag är inte heller sugen på att göra något varken denna eller nästa helg, bara ta det lugnt. Men sen helgen därpå lär det bli fest då en kompis fyller år den veckan. Kan festa då istället :) Jag överlever dessa två helgerna..

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

9 januari 2009 12:08

Förresten, skulle du kunna ta bort det inlägget där jag skrev om vad som hände? Du vet ju hur läget blev, det är lite känsligt. Vore tacksam för det

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

9 januari 2009 16:29

Nä, det är ingen fara :) Jag kom på att det kanske inte är så roligt om alla ser det jag skrev. Det är jävligt synd att det blev som det blev. Jag trivdes ändå bra i Oslo.

Haha ja eller hur! De var skit lata. Okej, de hade en 1-åring, men när jag kom på morgonen såg det ut som ett helvete i köket. Min andra familj kunde iaf städa själva och plocka in disken efter sig.

Visst är det så. Man ska ju inte festa bara för festandets skull heller. Jag är inte sån. Utan händer det något kul en helg blir det faktiskt mycket roligare :) Dessutom tror jag inte att det kommer vara mycket folk ute nu innan löning!

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

9 januari 2009 17:35

Har du vart där nån gång förresten i Oslo? det är en väldigt fin stad på somrarna :)

De hade en 4-åring också, 2 barn och de städade fan aldrig. De hade en "vaske tant" som städade deras hus varannan lördag och jag var där 2 ggr i veckan + varannan fredag. Pappan var schysst ibland lagade vi mat tillsammans till hela familjen och jag fick lära mig äta god mat där uppe :) Han var iaf nprmal, mamman var näsan upp i vädret typ. Lite speciell.

Jag tror inte det, men man vet ju aldrig heller. Roligare om det kommer ett band som spelar, då drar det massa folk :) sånt är kul emellanåt.

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards